To day

Dagens positiva är att lillkille har startat sin inskolning till förskolan och han älskade att få börja "skola".
Jag är så glad att man har gjort ett undantag och tillåtit lillkille att få börja fast han är placerad i jourhem och inte ska bo hos oss för alltid. Till att börja med handlar det bara om nio timmar i veckan.
 
 
Resterande tid av dagen har bestått mer av jobbiga saker och i afton kände jag att bägaren höll på att rinna över och en rask promenad i skogen blev min räddning.
 

Skönt med en stund för sig själv och för varje steg kände jag hur jag lastade av mig min ilska och sorg och efter ett tag kunde jag känna och ta in ny energi av naturen.
 

 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

För mig blev det oxå en rask avreagerande promenad idag. Hjälper bra! Kram

2016-04-20 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0