Positivt och negativt

Hej tänkte bara snabbt kika in här och önska er en trevlig helg. Känner mig fortfarande lite låg och trött efter sorgebudet.
 
 
 
Fast visst är det lite läskigt vad vissa händelser trissar igång en del outredda undanskuffade händelser och jag känner åter en stark önskan om att få höra ett enda enkelt förlåt från ett visst håll!?
För när någon dör så här plötsligt och oväntat så blir man påmind om livets bräcklighet..
 
 
Fredag innebär ju en tur till stallet och idag fick Emmas grupp spänna sadeln i manegen, fixa stigbyglarna, sitta upp, rida och prova trav.
Nästa gång är det dags att få en egen häst att rida på och Emma är överlycklig.
 

Jag har beställt en sittvagn till lillan och fick glädjande besked att den finns på lager och inte behöver tillverkas först så då har jag den om en vecka ungefär. :)
 
Finesser som inbyggt insektsskydd bl.a...
 
Sen taggar jag oktobers aktiviteter som kanelbullens dag, bröstcancer och sober oktober.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni skulle ha träffats å prata kan jag tycka ❤️

Svar: Min dörr står öppen och personen ifråga vet att jag vill gå vidare, men först efter ett enkelt förlåt från hen.
Annica

2015-10-04 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0