Familjemamman

Jag försöker och försöker, att få koll på allt som gäller med mitt åtagande som extramamma, vad som gäller i djungeln av avtal, regler, arbetsrutiner och vad man bör offra av eget känslomässigt engagemang!?
 
Det som är svårast är ovissheten om hur det blir imorgon...?
 
Idag har jag skjutsat till tandreglering och köpt ny vinterjacka, följt till kiropraktiker och försökt fylla på vätskedepåerna på magsjukt barn.
Förutom det har jag köpt en taklampa till Lisa och lagat en god fiskgryta till middag och eldat och fixat med tvätten.
 
 
Ni får tycka vad ni vill, ni som vill kritisera, men mina barn och alla barns rätt, är det som i första hand gäller för mig! Jag prioriterar alltid barnen, före vad jag vill, eller vad jag har rätt att kräva...
 
Idag har jag haft fint besök vid fågelmaten...
 
 

Ser ni de tre fina röda bröstkorgarna!? :)
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0