Speciell Julafton

I år blev vi inbjudna att fira julen hos Mikael och Maria, vilket var otroligt skönt och avstressande. Hann faktiskt med att ha uppesittarkväll med Lisa och spela Bingolotto. Lilla Alma spelade också, fast hemma hos sig...;)
 
 
Vi började julaftonen med att åka till Jörgens morbror Kalle som enligt tradition alltid bjuder in släkten på dopp i grytan. Lika mycket tradition är det att han hittar på en rolig julgåva till oss. I år fick vi en björnkram.
 
 
Julstämningen är numer allt svårare att känna, men naturen visade sig från sin allra bästa sida i vart fall.
 
   
 
Idag regnade all julig känsla bort och det är isglagga på vägarna och vår gård. Man får lov att vara tacksam för det väder vi fick igår.

Jag tog med mig laxröra och köttbullar till Mikael, men gisses så mycket annat gott han fixat, pluss att han gjort så fina dekorationer.
 
   

Jag är så stolt över alla mina älskade barn som var och en är så unika och fina, omtänksamma och varma kärleksfulla människor.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0