tre avklarade en kvar

Jag är riktigt stolt att tillhöra SAIK som är det lag som tuffar mot sitt andra SM-Guld med stormsteg just nu.
 
Men det som gör det hela extra mycket roligare, är att Mikael och Maria har valt att se alla matcher hemma hos oss. Familjemys, me like!
 
 
Förutom det som behövdes för familjemiddagen har jag inte gjort många knop idag....i och för sig lyckades jag äntligen klippa grabbarna.
 
 
När sen Johanna skickade en bild från deras Påskhelg i Berlin, där Elton sitter själv på en äng med maskrosor och tulpaner, kan jag inte annat än tycka att livet är på topp.
 
 
Fortsatt trevlig Påsk till mina vänner.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lollo

men så gulligt!

2014-04-20 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0