Snart Påsk

Idag har jag varit ner till stan på CV(Centrum för utbildningar), något som ingår i mitt jobbsökande. Sen har jag besökt olika VVS butiker och kollat på badrumsinredningar tillsammans med Jörgen och Pontus. Emma ville vara hemma med kompis och leka istället.
Nu har vi fått en massa inspiration, tips och broschyrer med oss hem för att fundera lite.
 
När vi kom hem satte jag igång med att grlljera skinkan och rulla köttbullar. Ska ha ett litet Påskbord i morgon för Mikael och Maria kommer hit på middag och ser hockey tillsammans med oss.
 
Nu är jag nyss hemkommen efter en långpromenad med min gåvän och medan jag promenerade gjorde Jörgen iordning laxröran.
Nu är Påsken välkommen.
 
 
Kramisen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0