Sjuk

Det blir inte mycket gjort för mig just nu då jag är krasslig, myser mest i soffan. Fast jag tog mig samman och dammsög nedervåningen, för det är ju trots allt Valborgsmässoafton i dag. Sen blev det soffan igen.
 
Vi funderar också på hur vi vill att vårt vardagsrum ska se ut framöver. Vilken lösning på TV bänk vi ska ha och hur tavlorna ska hänga.....
 
 
Möblerar runt tavlorna på golvet och funderar...
 
Vädret har varit sämre idag och igår, än tidigare dagar. Kom även lite snöflingor.
 
 
Nu när det blev kallare så bär jag mina sticklingar ut och in, eller det är Jörgen som bär. Fast nu ikväll är han vid Majbrasan med barnen, så jag får nog bära in dem själv.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0