shopping

Jag gillar att vara vaken först här i huset och få mysa ner mig framför TV:n med en kopp kaffe i handen. Jag är den morgonsura typen, eller egentligen inte...mer den morgon tyste.
 
Så småningom då resten av huset vaknat och ätit, kom vi oss i väg ner till stan för lite planerad shopping till barnen.
 
 
Skönt att veta att nu finns allt klart inför vinter och snö.
 
Vi var också förbi Mikael en sväng för att prova sälja någon kakburk till honom. Pontus klass försöker nämligen samla i hop lite pengar till en avslutnings grej när de lämnar Drängsmarksskolan.
Han köpte FYRA burkar. Tack!
 
Åkte sen till Sjungande för att försöka sälja lite fler kakor och även där lyckades vi riktigt bra.
Klockan blev lite mer än vi tänkt oss så vi såg hockeyns första period där. Sen blev det inköp av Pizzor och färd hem i första pausen och se resten av matchen hemma i vår egen soffa.
 
Mycket jobb finns i tankarna och det är svårt att känna, "tjoho vad livet leker"!
 
Jag tror inte alls på horoskop men vågens text i fredagens NV kan gärna få stämma lite.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0