Förnyelse

I går på lunchen hämtade jag ut mina nya glasögonpar. Jag har valt att köpa ett par terminalglasögon och ett par vanliga progressiva. Dyrt som skrutt, men jag är nöjd, för nu ser jag mycket bättre.
 
 
      
 
Tyvärr ser inte mammatanten bättre ut för det, fast jag ser bättre ut. ;)
 
Jag har också startat med att måla över fulfurun på övervåningen, den förändringen gör redan stor skillnad.
 
     
 
Snart, alldeles för snart blir det förnyelse på jobbet också. Redan på måndag, faktiskt.
 Jag jobbade alltså min sista lördag idag, gjorde mina sista tidningsreturer för Tidsam och för Dagstidningarna, trasslade för sista gången med myntväxlaren och alla andra invanda arbetsuppgifter.....det känns sorgligt.
 
En annan sak som slog mig idag, är att nu startar jag med sexdagars vecka också. I och för sig bara varannan vecka, men hur kul och okej är det egentligen!?
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0