<3

Jag har jobbat idag. Jobbat extra till och med, så någon annan kan få njuta lite av fjälliv! Det går bra att "bita ihop" på jobbet, så det känns bra att återgå till lite vardags rutiner i detta sorge/känslo kaos som man faktiskt lever i!
 
Jag köpte med mig hem dagens NV, för idag var dödsannonsen inne...det är så sorgligt men samtidigt så känns det så fint det vi gör/gjort för pappa..
 
 
   
 
Livet är ju skört, strävsamt och samtidigt vackert...våga ta tillvara på det...livet alltså! Njut, unna er, våga, utmana er själva...
 
När jag kom hem berättade Jörgen att min första goa svärmor varit förbi och beklagat sorgen...det känns starkt och varmt!
 
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0