Mormor

Sakta men säkert blir jag piggare i min förkylning. Inte för att jag egentligen orkade, men därför att jag så gärna ville, så åkte jag och Emma ut i skogen för att hämta hem de sista stenarna till mitt senaste trädgårdsprojekt i går afton.
Sen kunde jag ju inte låta bli att bygga klart muren medans Emma plockade hallon.
 
 
Det blev väldigt tomt här hemma sedan Johanna och Erik åkte hem till sig i fredags. Vi hann vänja oss vid att vara storfamilj igen och saknaden känns i mammahjärtat.
 
 
I dag gjorde de sitt ultraljud och fick bekräftat att det är en liten bebiskille i magen.
 
 
Jag är en stolt blivande mormor!
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer bli den bästa mormodern!! :)

Svar: Tack!
Annica

2013-08-14 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0