Så mycket kärlek...

Det är min födelsedag idag, bara en enkel födelsedag. Men för mina små är det något stort och fantastiskt med att ha födelsedag! Även någon annans födelsedag!?
Jo faktiskt! De har grattat mig och kramats och bedyrat mig om hur speciell jag ska få vara idag på min födelsedag.
 
Lite så blir det på Facebook också...men "shit what I like it!"!
Så även om jag blir lite lagomt generad över all uppmärksamhet, så blir man det lilla barnet igen och bara gillar och älskar det också!?
 
Nåja...jag har jobbat som vanligt idag och Jörgen likaså, vilket innebär för honom övernattning i Kiruna och att jag är gräsänka.
Efter jobbet så åkte jag hem och fixade middag och sen dök Mikael och Maria upp med den finaste presenten jag aldrig hade kunnat föreställa mig att få...!? Stolt fembarnsmamma fick foto på de fem guldklimparna. Shit what I love them all!
 
 
Liiite svårt dock att avgöra vad som är upp och ner på tavlan!?
 
Jag har förstått så här i efterhand, hur de har studsat runt här ute på tomten och busat och skrattat, medan jag jobbade, för att få ihop kort till den "perfekta" bilden! Jag blir bara så tårögd över hur mycket de ändå bryr sig och älskar sin mamma..Fast inte lika mycket som jag älskar dem dock! Kärlek och åter kärlek ser jag i den här bilden! Även i alla bilder som togs för att till sist uteslutas och välja denna...
 
   
 
Ren skär kärlek...
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vi får göra så att tavlan snurrar...

2012-10-23 @ 22:39:38
Postat av: Maria

Fina bilder, härligt att de inte är så uppklädda utan just så fina som vanligt..

2012-10-24 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0