Busvädret ger upp..

Vi var nog runt femtio personer som inventerade idag och det gjorde att vi blev klara redan efter fyra timmar. ´Den tid vi skulle räkna med att det skulle ta var sex till åtta timmar.

Jag och Emma tog oss an hennes rum och röjde och sorterade och städade tills det var dax för middag. Resultatet av rensningen blev en svart sopsäck.
Pysselbarn har en förkärlek att samla på sig massa "skräp", typ rivna bitar av "gulligt" toapapper och tomma toarullar som målats på.

Det regnar fortfarande ute, men mer måttligt nu. Gick en runda med min kamera och titta hur mycket vatten som ändå kommit.



Verkar som om jag måste köpa nya Funkior också. Jag hade satt ett gäng runt trädet i höstas, men inga verkar komma upp.



Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0