Semester

Äntligen har jag också fått gå på sommarsemester! Fast egentligen var nedräkningen till semester mer spännande än att faktiskt ha semester!
Jag har nog inte riktigt förstått att jag inte ska vara på jobbet imorgonbitti!?
 
Nåja, vad har då hänt sedan mitt senaste inlägg?
Jo, jag jobbade till strax före tre i lördags, sen köpte jag med mig två fina buketter med mixade rosor och åkte upp till Sjungande för att fira faster Elaines födelsedag.
Farmor Britt hade dukat upp god sallad och plockmatstillbehör till salladen, sån´t som passade min LCHF-diet, hon är ju bara så go och omtänksam min svärmor.
 
Efter firandet så åkte vi en snabbis förbi Mikael och Maria, där Jörgen varit med barnen under tiden jag jobbat, för att jag också skulle få bilda mig en uppfattning om jobbläget.
 
Pontus har sovit över hos Johan, hans kompis i stan, sen har Johan sovit över hos oss i två nätter.. Det är så roligt och lättsamt att se hur de leker och fungerar tillsammans och idag skulle även Emma få vara med och leka med dom hemma hos Johan, medans jag och Jörgen byggde och städade.
Blev bara en kort stund eftersom Pontus gjorde illa sig på lekplatsen och blev mamma/pappa sugen och  jag åkte och hämtade dem till Mikaels lägenhet.
 
Barnen såg på film och jag torkade fönster och sydde gardiner medans grabbarna åkte iväg och kapade bräder...
Efter gemensam middag som jag hade handlat då Lisa slutade att jobba, åkte vi hem.
Vi var hemma här efter sju och jag gjorde en trädgårdsvandring med kameran och ogräskrattan och insåg att, ja jag har semester nu!
 
 
Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0