torsdag

Min arbetsdag har flutit på bra och jag hann faktiskt att ha nästan en timmes lunch. ;)

Det var jag som hämtade barnen idag och när vi kom hem slängde jag ihop en kycklinggryta med ris till middag. Till mig blev det blomkålsris. Mums.



Ikväll ska jag gå på hockey och sitta i ICA:s loge. Vi brukar få skriva upp oss, sen lottas platserna ut. Idag var det fem platser men bara fyra namn så jag skrev upp mig.
Jag brukar tycka att det är jobbigt att vända om ner till stan igen efter att man kommit sig hem, men idag hade jag en bra anledning....
Det är så här att Lisa har en utbytes student från Italien boendes här, Serena heter hon, och de har blivit sponsrade av skolan med biljetter till hockeyn och de ska ju liks bli hämtade efteråt så då kan ju jag både se hockey och skjutsa!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0