pyspunka

Jag är trött, jag är anti och lättirriterad. Jag är inte ensam, utan hela familjen är trötta och snoriga och allmänt vintehängiga.
Det är som att gå med ständig pyspunka. Nattsömnen symboliserar att man pumpar in luft, som direkt pyser ut dagen efter...man kommer liksom aldrig ifatt.
Men snart hittar vi väl igen lapparna att laga pyspunkan med när solen tittar fram med ljuset mer och mer.



Jag slutade tidigare idag för jag hade fått en läkartid för att  bedömma mina två annorlunda hudfläckar.
De såg helt ofarliga ut vad läkaren kunde se, men visst kunde han ta bort den ena med biopsidmetod om jag ville...
Men det är klart om de är ofarliga och jag får ha kvar dom så slipper jag gärna bedövningssprutor och sår och smärta.
Så jag har kvar mina förändringar och ska höra av mig igen ifall de förändras mera...:)

Jag tog några vackra skymningsbilder då jag hämtade barnen, utan blixt och i svag belysning men de blev som fina ändå.



  



Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0