Mera hjärtan..

Lite av hysteri kan det lätt bli av en sån här dag....alla hjärtans dag! Jag tycker att det lätt blir köpmännens dag av det hela, köp, köp, köp, köp!
Men det är en ganska fin dag också då man får säga till alla sina älsklingar hur mycket dom betyder för en.
Mikael och Johanna skickade jag ett sms till och en slant på deras konto att unna sig något gott för.

Pontus och Emma har tisslat och tasslat i några dagar och Jörgen har hjälpt dom med att förbereda firandet för mamma för han själv är i Kiruna denna dag.

Till middag serverade jag mina barn korv med mos vilket var gott och kul tyckte dom...



Emma gulliga vän hon ville uppvakta Alexander med en nalle och blev först så besviken över att hon nästan inte hann det innan skidkul. Han är ju min bästa vän! <3
Men hon hann....

Nu har jag två nyduschade småtroll i soffan, mätta på hjärtan.



Mina fina kort och choklad som jag fick...

  

  



Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0