Fixardag

Onsdagar blir lätt en fixardag eftersom jag har ledigt då.

När Emma kom hem från skolan åkte vi till Byske för att klippa hennes hår och nu har jag en supernöjd tjej!
Pontus fick vara hemma själv en stund efter skolan innan jag och Emma kom tillbaka från Byske, det blev han supernöjd med.



Jag har äntligen lyckats ringa och beställa en tid för fotavgjutning till skoinlägg idag med, är ingen vän med telefonen nämligen. Tycker att det är jobbigt att ta tag i att ringa samtal, men nu är det gjort.

Till middag lagade jag spagetti och köttfärssås till barnen och LCHF köttfärsås till mig med broccoli. Mums!



Direkt efter middagen så åkte jag och Pontus ner till stan för att fixa hans glasögon, en skalm hade gått av.
Vi var åtta minuter i sex utanför Optiker Burman, så Pontus fick gå in själv medans jag åkte upp på ICA-taket och parkerade bilen.
Pontus var en stolt kille som hade fixat att gå in och säga vad han ville ha hjälp med så dom kunde börja innan jag kom.;)
Jag beställde också en egen tid för synundersökning till en onsdag framledes.

Väl hemma igen blev det lite läxläsning innan vi ska gå isäng.




Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0