Fredag.

Ansvar, vad betyder det ordet för dig?

Jag har funderat på en sak, om jobbet, på jobbet ett tag. Hur lät det där?
Men jag har ju skrivit tidigare om hur det städas eller inte städas av vårat städbolag.
Det jag funderat på ett tag är ett område ute i butiken som inte är särskilt rent. Ett område som har provats rengöras på en liten bit av det, utav en av oss anställda. Detta lilla område blev givetvis rent utav den här lilla provrengöringen.
Nu till min lilla fundering här då...Vems ansvar är det nu att hela detta smutsiga område blir rent?
Är det städbolagets ansvar? Eller är det den som provrengjorde området? Eller kanske mitt ansvar, eftersom jag är en av dom som klagat på detta område?

Hur som haver så städade jag detta område i morse, eftersom jag inte stod ut längre. Det tog mig max tio dyrbara morgonminuter att utföra denna rengöring.
Vet ni vad "städtanten" sa? Jo, snyggt jobbat! Det var på tiden!
??Säger jag bara.

Trevlig fredagskväll nu mina vänner.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0