tisdag.

Idag har det varit riktigt jobbigt stundvis på jobbet. Inte trodde jag att jag skulle beröras av andras ledsamhet!? Men jag blev det, ledsen alltså, och berörd, men innan dagen var slut så känns det dock bättre.

Men det är väl så på mitt jobb att vi är många som "brinner" för våran egen avdelning, och trivs med utmaningen att göra ett så bra jobb som möjligt.
Jag kan förstå en del som tycker det känns helt omänskligt att hinna med och klara av det som ska göras på hälften så mycket tid!
Hoppas dock att alla "landar" i de förändringar som sker, och att deras farhågor ändå inte behöver besannas.
Hoppas också att alla som får nya arbetsuppgifter finner sin arbetsglädje i dom också.

Dessa tänkvärda ord skrev en arbetskompis på Facebook.



Ja så kan det nog vara ibland.....

Kärlek till alla mina fina arbetskamrater i vart fall.




Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0