onsdag...

Jag började morgonen med att gå ut och hämta ved för jag orkade inte det igår kväll innan jag gick isäng.

Flera dagar på rad har vi haft ganska kyliga mornar, med ca -14 till -16 grader, fast det  
har sedan blivit kanonväder med strålande sol och nästan plussgrader.



Sedan efter alla morgonbestyr och jag följt barnen till skolan så ringde jag vårdcentralen. Hade tänkt låta bli eftersom jag blir så nervös och tycker sådana här samtal är så jobbiga.
Ska man ösa ur sig precis allting eller ska man vara lite försiktig med vad man tycker? Får ibland en känsla av att man inte får "kunna" för mycket, "och tro sig veta" för mycket!?

Hur som haver ska de skicka ut en kallelse för en läkartid. Då blir det ju jobbigt igen att försöka förklara.
Och ja jag är orolig!! Jätte orolig!!
Jag har ju trots allt genomgått operationen/bränningen för cellförändringar, och kan man ha cellförändringar på ett ställe så.......

Nog om detta tråkiga ämne så länge.
Ska försöka komma igång med lite städning nu innan jag ska till tandläkaren och sen hämta Emma på skolan och ge henne mellanmål, för att sen gå tillbaka till skolan och följa Pontus till sjuksyster för att ta en vaccinationsspruta.

Ha en härlig dag. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0