Dagen lider mot sitt slut....

Ännu en dag som jag inte riktigt har tagit reda på...!?
En dag då man har lite tider att passa och däremellan blir det varken "hackat eller malet".
En sådan dag har det i vart fall varit för mig.

Sen så känner jag mig nedstämd och deppig och lite ångestfull.......får väl skylla på hormonerna kanske...

Maken sover borta så i morgon ska jag lämna barnen, fast inte på fritids utan på deras gamla "dagis". Vi har ett fritids och två dagis i byn och just nu är det Heden som har morgon öppning för de jättetidiga barnen. Det känns bra.

Sen verkar mina små äntligen ha överträffat sig själva genom att redan ha somnat så sött!

Carpe Diem - Fånga dagen. Det får bli en annan dag....

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0