känns lite bättre..

Har pratat med min pappa i afton, och det känns genast bättre!! Usch vad fort man får ont i magen när allt inte är bra...?

Pappa ringde mig då när han kom hem från Umeå och sa så här, på hans coola sätt! -Det första min läkare sa i väntrummet var att..jag blev nedlurad i onödan till Umeå, sen berättade han vad läkaren sa: -Jag har nog lurat ner dig hit i onödan, för du ser ju oförskämt pigg ut!

Men det känns ändå skönt att veta att de har pappa under så pass bra uppsikt!

Jag kommer nog också så småningom, typ till veckan, att själv ringa till Marcus för att få veta hur pappa egentligen mår!??

Men i onsdags var blodtrycket allt annat än bra...94/58...idag var det mycket bättre...160/90....That´s life!

Högt undertryck i dag men det är ju "normalt under tiden pappa äter medicinen..

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0