igårdagen...

Efter arbetet igår så bjöd maken på middag på Tatung, mums! Min mat blev strimlad biff med lök, Pontus och Lisa valde tre små rätter och maken västerbottensost gratinerad fläskfile och Emma valde hamburgertallrik.....

  

Alla blev vi mätta och belåtna.

Sen avslutade jag kvällen hos mina goda gamla grannar med mycket vin och ostar. En mycket lyckad tjejkväll med andra ord. Tack för det vänner det gör vi om snart tycker jag!

Sen måste jag erkänna också att jag rökte igår.....huva så vidrigt det var!! Jag bestämde mig för att prova och testa om bilden jag har i huvudet om att smaka att röka igen skulle upplevas som jag trodde!?? För ibland "poppar" det ju fortfarande upp ett röksug och då undrar jag om hur det skulle kännas att röka igen? Nu vet jag...hade lovat mig själv en hel cigarett, blev bara tre os. Halsen som krampade igen på något sätt...Så nu kan jag säga med 100% sanning ATT JAG ÄNTLIGEN ÄR RÖKFRI!! SKÖÖÖNT!!

Nu ska jag lägga ihop en tårta för det ska kalasas här i eftermiddag igen....

Kramisar


Kommentarer
Postat av: pea

du är så bra !

2010-10-24 @ 14:53:33
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Maria (fd ica...)

Har visst missat det där med rökningen, men det verkar ju gå riktigt bra :) Vad duktig du är!

2010-10-24 @ 15:20:13
Postat av: sara

Gud vad roligt att höra att ni hade roligt !

Låter bra det där med att du inte vill röka något mer! Du är stark som klarar dig ifrån det!



Kram!

2010-10-24 @ 17:22:49
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0