Velpotta

Jag gick ju in för att äta bra GI mat i slutet av januari, men på grund av kylan så blev det så jobbigt med promenaderna. Sen har det varit så rörigt med sjukdommar stress och press från alla håll att jag tillslut fallerade och orkade inte bry mig om mat - proteiner och kolhydrater. Så nu tar jag till den enkla metoden att inte äta alls!!
Påsdiet får det bli nu ett tag, behöver verkligen få i mig näring och inte socker i form av kakor osv...

Jag är ju tyvärr funtad så att om jag inte kan göra någonting till hundra procent då kan det lika gärna få vara...har lite för lätt att ge upp då!

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

instämmer angående spjälskydden.. ganska värdelöst.. nu på sistonde har hon ändå bara knöglat bort det så då fick det vara..

2010-03-10 @ 18:16:15
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0