Läkarbesök.

Min onda rygg plågar mig så igår uppsökte jag naprapat och idag en läkare.
Blev inge bättre av gårdagens besök men läkarbesöket kommer nog att ge många positiva resultat, tror jag eller hoppas jag.
Fick träffa en mycket sympatisk kvinnlig läkare som tog min oro och mina frågor på stort allvar. Dessutom tog hon in sjukgymnasten för en snabb bedömning och fixade en tid hos henne redan på torsdag. Ska också få ta en massa prover på torsdag.

Kommer också att bli en lungröntgen framöver.. Så nu är det dax att ta itu med rökningen!

                

Ska försöka hålla mig igång och jobba så gott det går...hoppas min arbetsgivare ställer upp på det! För jag orkar inte vara sjukskriven nu. Mitt arbete är min grundtrygghet! Där vet jag vad som ska göras och vad som krävs av mig. Fasta rutiner och mindre tid för grubblerier känns så viktigt nu. Vill inte vara svag just nu, måste ju ha ork till att hjälpa mina nära och kära som har det så mycket värre...

 Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt utan att du snart är kry igen. Men jag förstår din oro nu när du har haft och har en jobbig period med sjukdomar och "skilsmässa" från "lillan".

2010-03-09 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0