Lycka för mig


Jag är så glad för min egen skull att jag blivit mer duktig på att vrida mina tankar till att bli positiva istället för negativa och destruktiva.

(null)

Det här har varit en bra dag.
Jag plockade in hallon på förmiddagen samtidigt som jag lyssnade och försökte hålla koll på lillkille som lekte med grannbarnen.

(null)

Jag älskar att sylta och safta, plocka bär och fylla upp i frysen.
Jag har inget givet ställe jag vet om vart det finns hjortron, så jag köpte mig tre kilo av en vän på Facebook.

(null)

På eftermiddagen skjutsade jag lånis till ett möte och själv försökte jag göra lite ärenden.
Jag fick det tråkiga beskedet att min dator är utom räddning då moderkortet gått sönder + att alla bilder var borta från minnet☹️.
Tråkigt, men saker går att ersätta.
Stannade för att vår jourplacering ville visa lillkille sina katter, handlade färg och mat.
Blev också hämtmat till middag.

(null)

Efter maten lämnade jag disk och röran inne för att följa lillkille till grannarna för lek.

(null)

Medans jag guidade lillkille genom dusch och de rutiner som behövs för att han skulle komma sig isäng, plockade jag undan i köket.
När jag nattat lilleman städade jag vidare, sen blev det målning i ladan.

Jag har också hunnit med att koka hallonsylt och packa den i påsar för nedfrysning.

(null)

Jörgen har klyvt det mesta i Ammarnäs, stapling kommer han nog också kunna påbörja.

(null)

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0