Paj

Känslomässigt urlakad och vill inte skriva mer än så här om det, därför har jag inte haft lust att blogga alls.
 
Mikael och Jörgen har varit i Ammarnäs i helgen och de drar slangar till elen och monterar dosor.
 
 
Tidigare i veckan var jag på junta och blev bjuden på sockerfria kakor som för mig kan bli ett bra frukostalternativ framledes. Mogen banan mosas och blandas med havregryn, kan smaksättas mer med tex russin, kanel, kardemumma, vaniljpulver osv.
 
 
 Tyvärr för mig så så slarvar jag enormt med hur jag äter då jag inte mår så bra och så mår jag dåligt över det också, men jag försöker ändå ha fokus på mer motion och bättre kost. Idag gjorde jag en vegetarisk paj till middag.
 
 
 
 Smakmässigt tyckte nog alla om den tacokryddade pajen, men en del var skeptisk till mängden vitkål.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0