Vi smiter iväg på en charter i maj

Vet ni vad? Jag glömde ju att berätta för er i mitt förra inlägg, (hur jag nu kunde glöma det?) att vi har bokat en familjeresa till Bulgarien i slutet av Maj.
Känner mig så nöjd och glad att vi hittade en resa som kommer att ge oss precis det vi vill komma åt till ett hyggligt pris och inom ramen av det jag redan sparat ihop.
All in clusive och familjehotell, bad med rutchkanor och närhet till ett jättestort badland. Fatta vad lycklig jag känner mig!
 
 
Den här dagen har gått i ett, med möte, bil som behövde kollas på, veckohandling, ta hand om barnbarn:) och allt annat som ingår i familjelivet.
 
Mikael och Maria är i Ammarnäs igen och vi får äran att sköta barnen. Tänker att alla parter trivs med det upplägget.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0