Positivt var det

Lugn Annica, lugn. Ta djupa andetag, andas.
 
 
Försöker att inte bli stressad av att ha ett barn hemma från skolan. Samtal, strategier, konsekvenser. Sakta går det framåt och när man tror att nu blir det bra så blir det istället två steg bakåt.
Fokus på det positiva är inte helt enkelt för mig, men jag anstränger mig och tränar för fullt på att välja glädje.
 
 
Kort promenad och meditation i naturen innan det tålamodsprövande uppdraget att väcka trött tonåring del 2 idag.
 
 
Livet blir det du gör det till. Mina val formar mitt liv.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk OM NU DÅ..

Svar: Kryptisk kommentar, svårt att tolka budskapet?
Annica

2018-10-11 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0