Gissa bajset?

Försöker ta mig ut på promenader men misslyckas ständigt. Har då kommit på att köra bil eller cykla den tråkiga biten fram till något sevärt i skogen.
Idag bestämde jag mig för att försöka hitta åt Anton Anders fallet men hittade inte riktigt rätt. Jag hittade åt Hedbäcken och gick efter den en bit, då jag stötte på flera bajsar på en meters avstånd från varandra.
 
 
Kan du gissa bajset?
 
 
Jag anade redan i skogen vad det var för bajs och efter bildgoogling så är jag helt säker på att det är björnbajs jag såg.
 
 
Tur att jag inte stötte på den som nyligen lämnat sitt bajs där vid bäcken i snårskogen.
 
 
Jag älskar vår natur och känner att jag behöver ta mig ut till den oftare.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0