En till dag som läggs till handlingarna

Båda egna barnen tog sig iväg med skolbussen idag och de är på banan igen efter den här avåkningen. Hoppas att det dröjer länge innan nästa kommer.
 
Frost och minusgrader idag men nu kör jag med vinterdäck då maken bytte på tre bilar igårkvällst.
 
 
Hann med lite sysslor idag på mina håltimmar då maken följde Emma till tandläkaren innan sin Luleåsväng. 
 
 
Älskar färgerna i naturen och de vackra vyerna hjälper mig att hålla huvudet ovan ytan just nu.
 
Blev så enormt besviken då jag insåg att jag och Jörgens planerade Pernilla Whalgren show helg kommer att förkortas några timmar på grund utav Jörgens jobb och att han flyger från Falmark redan vid 16.00 tiden på söndagafton istället som jag trott tidigt på måndagsmorgon.
Gräsänka igen i fyra dygn, det gillar jag inte! Men det är bara att tugga i sig och gilla läget.
 
 
Spännande att se om jag klarar av att ensamt få iväg fem barn till skolan nästa vecka!? Ja rent praktiskt fixar jag det, men kommer jag att orka ha tålamod och inte bli arg det återstår att se!?
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0