Birthday

Jag är inte på topp - det har sina orsaker då det hänt en grej igen. Man tror man har läget någorlunda under kontroll men tydligen inte.
 
 
Fullt upp igår med allt det vanliga och sen förberedandet inför min födelsedag idag.
 
 
Idag efter skjutsandet på morgonen städade jag en toa, bäddade sängarna och torkade av golvet på nedervåningen lite snabbt innan jag fick besök av farmor Britt och Elaine som ville gratta mig. Fick blommor och ett presentkort.
 
 
Jag bjöd på mackor som blev min brunch och sen lite tårta och kaffe på det.
 
 
 
Resten av gänget som ville vara med och fira min födelsedag kom och käkade middag med oss. Tacobuffé som jag kom ihåg att fota då de flesta tagit för sig.
 
 
Massvis med fina blommor fick jag och mitt kök förvandlades nästan till en liten blomsterbutik.
 
 
Minimänniskan Rue ville också fira farmor. Är så stolt över mina barn och glad att jag fått bli både farmor och mormor.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0