Sorterat och rensat

Vi har backat bandet och sorterat bland våra känslor här hemma idag och jag känner äntligen svaga positiva vindar.
Det gäller att få stopp på negativa vanor och våga bryta sina tankemönster.
 
 
Jag och småttingarna har också sorterat och städat i rit och pyssel lådorna.
 
 
Jag började med att lyfta ut allt på golvet. Tuschpennor behövde testas och de som slutat fungera kastade vi i plaståtervinning.
 
 
Sen blev det alla pärlor som sorterades om och vi minskade ner antal lådor som de låg i.
De små fingrarna har varit till väldigt bra hjälp.
 
 
Nu härbärgar jag en skön känsla inombords då det är ordning och reda på alla sudd, bläckpennor, tejpar och barnens pyssel.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0