Full arbetsdag

Det har gått i ett idag. Skjutsade lillan till sin förskola och sen tog jag mig till jourhemsträff hos Vivianne. Det är givande att träffa de andra jourhemmen och byta tankar och funderingar med varandra.
Vi höll på rätt länge och jag fick skynda mig hem för att hinna kasta i mig en lunchsoppa innan jag hämtade upp lillkille på skolan så vi kunde åka och hämta lillasyster.
 
Idag har det varit ett vackert landskap med frostiga vyer och sol som jag har kunnat njuta av då jag rullat mil efter mil.
 
Vi var hemma klockan två och då gjorde jag mellis, tände eld i kaminen och hälsade min barnvakt Lisa välkommen.
 
 
Körde sen in till stan för att få information om skolstart del två
 
 
 
Hem och fixa min middag (Lisa hade fixat till de andra) och surra lite med Lisa innan hon åkte hem till sig.
 
Nu är jag nyss hemkommen från Byske där jag hämtade Emma hos kompis och ska skyndsamt ta mig i säng.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0