Grill och familjechill

Måndag och helgen är över. Barnen är skjutsade till skolan och då passade jag på att vattna hos pappa igen.
 
I går hade vi besök utav Mikael, Maria och Rue. Mikael hjälpte till att grilla revbensspjällen och gjorde glace som han penslade på dem. Mumsigt, men kladdigt att äta.
De två minimänniskorna bekantade sig med varandra, bara två dagar skillnad i ålder, men kommit väldigt olika långt i sin utveckling.
 
 
För ett tag sedan köpte jag mig en tavla på Rondellen (Skellefteå kommuns återbruk) som jag föll för, gillade dock inte ramen så den sprayade jag igår.
 
 
Blev i mitt tycke mycket bättre med grå ram, nästan så att motivet framhävdes bättre.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0