Mitt i kaoset

Hej! Borde kanske inte sätta mig vid datorn och skriva här då jag är upprörd? Men mitt liv suger musten ur mig för tillfället och att gå och bli sjuk passade verkligen inte in i vår vardag för tillfället.
Inga vardagsrutiner fungerar och vi alla synkar inte ihop oss då en kugge fattas = ingen orkar ersätta mig och mina sysslor fullt ut och hemmet blir fort eftersatt.
Jag hatar då det är saker överallt och vart man än vänder sig så finns det något att ta tag i!
Började morgonen med tusen projekt samtidigt och har egentligen inte slutfört mer än ett i nuläget.
 
Mitt kök är kaos fortfarande, men nu har jag storstädat i sopkärlslådan under diskhon i vart fall.
 

Har också mailat skolans rektor och krävt att han tar tag i att strukturera upp sin organisation så mitt barn får en fungerande skolundervisning. Hittade inte ens en individuell åtgärdsplan som borde ha funnits på Infomentor.
Det är så frustrerande att allt vi bygger upp och stöttar och gör för vårt barn för att ta sig till skolan, raserar skolan genom att inte ge mitt barn den tydlighet vi hela tiden kämpat för.
Vi kan inte göra mer för att motivera honom....och för tillfället har jag en hemmasittare igen.
 
I går var vi en snabbis och grattade Mikael då vi lämnade igen Rue.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0