Influensa

I går låg jag utslagen mest hela dagen i feber, förutom att jag var på ett möte på banken.
 

Seg influensa som tar på hårt på krafterna. Pontus är feberfri men har hosta och svårt för att komma in i sina vardagsrutiner igen. Tappar mycket tro på sig själv och hans kamp att fixa skolan blev inte lättare precis.
 
Johannas familj är äntligen på benen och igår var barnen åter i förskolan efter nästan två veckors frånvaro.
 

Jag kämpar på med min kostplanering och går ner i vikt sakta men jag tror faktiskt att jag kommer att lyckas den här gången. Har hittat min metod i 5.2 och lågkolhydratkost.
För någon dag sedan vägde jag 73 kilo drygt och i morse såg jag 72 kilo + någon decimal på vågen.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0