100% farfar

Hade egentligen tänkt ha med lite om vad som händer hemma medans jag är borta men fick inte med det i mitt senaste inlägg..
 
Jag har hintat min chef om den här resan jag gör, men klargjort att Jörgen täcker upp för mig hemma. Det vill säga att ifall det dyker upp en akut situation i helgen för social beredskap så har vi en sängplats ledig och Jörgen får rodda med att ta emot eventuell akutplacering.
Mikael och Maria ville också ha lite hjälp utav farmor och farfar i helgen och därför har Rue sovit över med farfar Jörgen i natt.
 
 
Så för er som funderat och vänt och vridit på värderingar som rört mig och Jörgen...? Ja för er fick ni lite mer info om vår vardag..
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0