Trädgård

Mycket i mitt huvud nu, kanske ska börja skriva listor? Men i och för sig har jag klarat mig tills nu med mina osynliga minnesanteckningar så det fungerar nog fortfarande. 
Skolavslutningen har jag rätt bra koll på ska bara fixa till ett par kostymbyxor och stryka lite, kanske jag bakar något litet? Eller så blir det bär och glass.
Måste bolla lite tankar med min chef och försöka få svar på några saker, bl.a semester frågor.
 
I går hade jag besök utav farmor och Elaine och fick hjälp med att rensa lite i trädgården, själv klippte jag gräsmattan.
Finns massvis med roligheter att ta tag i min trädgård. Ladanflytten skapade lite förändring och ett behov av olika insatser. Plantera lite mer häck, lägga plattor, fylla upp olika hål i gräsmattan och återanvändning av olika växter och stenbumlingar.
 
 
 
Båda barnen i skolan idag, dessutom i god tid med bussen gjorde den här morgonen harmonisk och den känslan ska jag försöka behålla! :)
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0