Min dag och kanske lite mer kött på b..

Vaknade tidigt i morse, egentligen som jag alltid gör men somnade om och väcktes av telefonen och ett ickeviktigt samtal strax före åtta. Någon ville socialprata tidigt en lördagsmorgon, jag svarade och pratade för hens skull men hade hellre fortsatt att försöka sova ;) 
 
Idag har jag hjälpt sonen att städa sitt rum ordentligt, bakat en rabarberpaj och träffat Emmas kompis mamma "in real life" och kände fortsatt glädje över att mitt "jobb" ger mig så fina kloka nya vänner.
Försökt trösta och finnas till då sonen blev grymt besviken över hur rykten satte stopp för en ny spännande bekantskap. Livet, det här livet!
 
Önskar så att hen jag nämde igår kunde leva efter dessa citat och tänkvärda ord..
 
 
Allt vad vi är, är resultatet av det vi tänkt!
 
 
Älska mer än skäll på de du egentligen älskar, skulle jag vilja säga...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0