What to say

Ska vi prata om vädret? Mat? Barn? Eller ..
 
Det är svinkallt om vi ska prata väder, under - 20 grader! Brr!! Jag eldar och eldar.
 
Min kostplan fungerar utmärkt och jag äter den ena goda rätten efter den andre och massa grönt och nyttigt får jag också i mig.
 
     
 
Igår var vi och gratulerade Maria och då fuskade jag med en minibit ananaspaj till kaffet.
 
     
 
Livet är en balansgång och det är många saker som suger musten och energin av mig för tillfället, kostprogrammet känns därför som en bra trygg stöttepelare för mig och går otroligt bra att följa.
 
Nu ska jag iväg till stan och jobba, men först ska småfåglarna (och de stora) få påfyllning av mat.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0