Trettio år och hälsosamma framsteg

Grattis fina älskade dotter, grattis mammas lilla (stora) hjärta! Tänka sig att det har gått 30 år sedan jag med blod, svett och tårar födde dig efter över ett dygns kämpande.
Fina, vackra, älskade Johanna du gav mitt liv en mening. Det har inte alltid varit lätt och jag har inte alltid varit en bra mamma, men utifrån de förutsättningar som har funnits har vi lyckats och du har blivit en fantastisk fin, unik, omtänksam och kärleksfull människa. <3<3<3 Älskar dig oändligt!
 

Ni som känner mig väl vet att jag under en tid har känt att jag tappat kontrollen på vad som är bra för mig att äta. Att jag har helt tappat känslan av vilken mängd mat, sorts mat och hur ofta jag behöver äta.
Men nu har jag kommit på ett sätt, jag anmälde mig till Ulrika Davidssons kickstartskurs som startade igår.
I sex veckor kommer Ulrika att guida mig och 59 medlemmar i en sluten grupp på Facebook.
Allt ingår! Kostplan, recept, handlingslistor och massa peppning, information och tips minst tre gånger per dag i Facebookgruppen.
 
Ulrikas kurs baserar sig på lågkolhydrat kost och fasta enligt 5:2 och 16:8 metoden. Startade som sagt var med det här igår och känner ingen hunger, men jag känner mig så mycket piggare redan.
     
 
Ovan ser ni min lunch och middag från igår och min frukost som jag åt idag.
Varje morgon startas med ett stort vattenglas som jag pressar ner citron i och river även ner 1 tsk ingefära som ska starta igång kroppens förbränning och minska hunger.
 
Det här kommer att bli så bra för mig. Min målbild är en piggare, lättare och mer energifull mammatant.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0