Peppad men svag

Har de senaste dagarna känt av den höga förbränningen(ketos) i min kropp och känt mig svag med ilningar i ben och armar, den där känslan man kan känna då innan man domnar bort och sockerdricka uppstår.
Men min motivation är fortfarande hög och jag tänker fullfölja programmet.
Att natten blev kortare än planerat och min sömn uppbruten gör inte svaghetskänslan bättre heller, men det vänder väl.
 
Alla barn kom iväg med bussen idag och det är lugnt på den fronten i nuläget vilket känns så otroligt bra. Var på avlastningssamtal igår och fick bra feedback på hur bra vi jobbat för att nå dessa resultat.
 
Drömmer mig ändå bort och längtar efter någon slags minisemester och chans till återhämtning, funderar faktiskt på att åka iväg själv någonstans och tänker att jag är värd det.
 
 Vi får se vad framtiden har i sitt sköte..?
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0