Frukost

Inte helt enkelt att få ihop livspusslet alla dagar, speciellt då schemat ständigt förändras. Men vad gör man inte för de man älskar allra mest?
 
Åt min frukost halv tio idag och det efter en dag på 500 kalorier som dessutom både innehöll 5:2 fasta och16:8 fasta.
5:2 innebär att man fastar 2 dagar i veckan och det innebär max 500 kalorier den dagen. 16:8 fasta är då man inte äter något alls på 16 timmar.
 

Men det ger resultat och det känns bra i min kropp. Har inga problem med att prata vikt och kan upplysa er om att jag såg en siffra på över 85 kg innan jag gick med i Ulrika Davidssons kostprogram och på startdagens morgon vägde jag in mig på 84,5 kg.
Morgonvikten idag var första milstolpen för mig, nämligen att komma under 80 kg.
 

För ett år sedan då bilden här nedan togs var väl min vikt därikring den är idag.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det fixa lunch, sopa av bilen och skjutsa/följa ena lånisen på ett möte.
 

Det har snöat massor av pudersnö i natt och det är galet fint ute. Ha en bra dag!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0