De sista resterna av julen

Nu har kylan tagit ett grepp om Norrland och i afton var det drygt -20 grader. Kallt men krispigt vackert och det blev lite roligare att byta bort julgardinerna i köket då jag kunde njuta av ljuset, krispet och den blå himmelen.
 
Hittade nya gardiner till stora fönstret häromdagen på Coop.
 

Det är nästan en vecka sedan jag plockade ihop julen men det blev först idag jag bar ut allt i förrådet. Skönt att få lite ordning här hemma för en liten f.d. lånis kommer och hälsar på en stund imorgon.
 

Även idag flöt allt på bra här på morgonen och hyfsat glada barn gick till skolbussen. Älskar varje sådan dag.
 

Mitt kostschema har flutit på bra idag. Till frukost åt jag omelett, till lunch spenatsoppa och till middag kebabspett och wokade grönsaker.
 

Det är lättlagade recept som är supergoda. Mycket smak och bra kombinationer, för mig ett mycket lyckat internetköp.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0