Home again

Nu är jag och Emma hemma igen och jag ska försöka blogga ikapp lite. Dagarna innan vi åkte iväg var hektiska och jag hann aldrig sitta ner och blogga då.
 
Vi fick en ny lånis på Alla Hjärtansdagsaftonen och det blir mycket att "rodda med" då som samtal oss emellan och olika samtal med socialtjänsten o.s.v.
 

Fick blombud och funderade på vem det kunde vara ifrån tills jag öppnade blompaketet. Det värmde så fint i hjärteroten.
 
 
Fick också via mail guldmedalj. Tror formuleringen var "om det fanns en gren i os där man tävlade i titeln bästa familjehemmet så skulle en guldmedalj delas ut till oss".
 

Mikael, Maria och Rue kom hem och käkade middag med oss på fredagen och vi hade sen ett planeringsmöte om stugan.
Därföre var det kursen jag och Jörgen går som upptog en stund av dagen.
 
Lördag gick jag med i pridetåget och bar familjeenhetens flagga tillsammans med en kollega och min lånis som ville hänga med.
 

Tog med mig farmor och Elaine hem till middag och sen packade jag på lördagkväll under tiden som mello var.
 
På söndasgmorgon skjutsade Lisa in mig och Emma till flygplatsen och spansk tid vid halv fyra var vi framme vid vårt hotell.
Medan vi satt i flygplanet där uppe i luften skjutsade Jörgen vår tillfälliga lånis vidare.
 
 
Vår första afton på Gran Canaria åt vi pizza till middag och gick och gick och gick en stor omväg till ett köpcentra som vi tillslut hittade till.
 
 

Blir fler inlägg om vår semester, men det får räcka för nu.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0