Det årliga pepparkaksbaket

Ensam med alla barn måndag, tisdag och onsdag då Jörgen är i Malmö på konferance. 
Jag startade upp den här dagen med att somna om på soffan i 45 minuter efter att jag fått iväg alla barn utom ett till skolan. Insåg att min lillminsting skulle bli kvar hemma så jag bromsade att ens försöka övertala...
Positivt att min andra lillminsting tog sig iväg med halvåttabussen:) Stor lycka i mammahjärtat.
 
I afton har jag då fått till det här med pepparkaksbakningen jag varje år vill göra, men som oftast inte riktigt hinns med och blir nästan jobbigt istället för roligt...?
I år hade jag en plan på att göra något liknande...
 
 
och resultatet blev vi nöjda med Emma och jag.
 
 
De andra stora barnen smet iväg, men kom sen och var med på sitt egna vis eftersom....
 
 
Det är intressant att se hur positivt det kan bli då man bjuder in, skapar tillfällen och försöker fixa tid tillsammans...
 
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Snyggt

2018-12-17 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0