Barnbarnen samlade idag

Nu är de här barnabarnen från Stockholm och deras fina föräldrar.
Vi började dagen med att vara barnvakt till Mikael och Maria som skulle trängas i stan och inhandla julmaten.
Sen kom Johannas familj lite efter mitt på dagen.
Älskar alla mina barnbarn och det är så roligt att känna att de även saknat mig och gillar mig. Dubbel lycka.
 
 
När Jörgen gjorde sallad till middagen åt Alma upp tomaterna.
 
Tidigare då Mikael och Maria kom tillbaka från stan så busade Mikael om att ta barnens näsa och sen kasta upp den i taket och fånga...
 
 
Gjorde paj till middag och en västerbottensostpaj med grönkål till på måndag.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0