Uppe i himmelen

Dagarna passerar i ett rasande tempo och jag har inte så många minuter över till fritid.
 
Igår var jag, Emma och småttingarna iväg på en känslosam men fin begravning och tog ett sista farväl av Ronnie. (Emmas klasskompis Linns pappa som 46 år gammal förlorade sin kamp mot cancern som spridit sig i hans kropp).
 
 
Efter begravningen åkte vi till pappa och satt där länge och pratade om döden, själen och "uppe i himmelen". Vattnade och plockade bort vissna blommknoppar under tiden vi satt där..
 
 
Vi har hjälpts åt att plocka in våra svarta vinbär och efter mycket silande och sållande i köket blev det många liter saft som vi kan avnjuta i vinter. Hällde upp på plastflaskor så jag kan frysa in dem.
 
 
I afton åkte Mikael och Jörgen upp till Ammarnäs och jag knyckte en bild från Mikaels Instagram nyss.
 
 
Det kommer att bli så fantastiskt bra!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0